
Ecclestone s se nt lneasc cu echipele mai mici f1
Formula 1 supremo Bernie Ecclestone se va întâlni cu sport pe echipe mai bine-off pentru a discuta despre moduri de staving off efectele curent stoarce economice.
Cu terapia de substitutie Hormonala au trecut deja la perete, indiferent de o achizitie zvonuri de un consorţiu condus de SUA, atenţia este acum care se încadrează pe aceste echipe în afara de partea de sus cinci, care ar putea urma costum, în cazul în care problemele financiare nu sunt rezolvate. Mai multe au avut să se recurgă la luarea drivere susţinută de sponsori bogati pe cei cu mai multe talente, subliniind gradul de severitate al o problemă care poate aprofunda numai cu cheltuiala adăugat o nouă formulă de motor fiind introduse pentru 2014.
Ecclestone a reacţionat prin primitoare reprezentanţi de la Sauber, Force India, Toro Rosso, Caterham şi Marussia la Londra pentru discuţii de criză, având întâlnit deja cu echipele de frunte în construi-up pentru pre-sezonul testare.
În Germania pe Auto Motor und Sport, "situaţia este gravă", cu nici o garanţie că sponsorii existente va rămâne la categoria dincolo de contractele existente şi chiar echipele lor mai sus pe câmpul nu este imun la ameninţarea de a venit să dispară. Raportul sugerează că Caterham pe Tony Fernandes este de cotitură atenţia spre fotbal, frustrat de costul de a fi nici mai bine decât zecea în ordinea ciugulit F1.
Sentimentul de inegalitate nu este ajutat de ştiri că enachescu această săptămână a semnat un acord de cinci ani cu linia aeriană Emirates, care ar putea fi în valoare de peste $200 m la sport, dar nu neapărat de beneficiu pentru acele echipe care au nevoie de ajutor cel mai mult.
Dependenţa crescândă de 'plată drivere' ar explica de ce Marussia evitat Martin Whitmarsh tentative de a lua pe ei la închiriere fostul McLaren şofer Heikki Kovalainen. Având deja abandonat Timo Glock, deoarece aceasta ar trebui să-i plătească un salariu la îndemână pentru a ocupa un loc care ar putea fi dat de până la un driver cu un buget mai bine, a fost întotdeauna puţin probabil că tinuta Banbury ar adera la Whitmarsh pe cerere, în ciuda legături strânse tehnice între cele două echipe, în principal deoarece Kovalainen ar vrea să fie plătit pentru serviciile sale.
Finn pierdut plimbare sa Caterham după instruirea echipa sa de management să nu-l transforma într-un "driver de plata", şi a fost o surpriză faptul că Marussia plumped pentru bine sprijinit Luiz Razia ca partener pentru colegi recrut Max Chilton.
În mod ironic, în timp ce noua ediţie de acord Concorde aşteaptă să fie semnat, enachescu şi echipe au ajuns relatărilor la un acord pentru viitor distribuirea fondurilor, cu concurenţii acum din cota de 60% din venituri de sport, mai degrabă decât anterior 50 la suta. Cu toate acestea, cu cele patru echipe mai mare - Ferrari, Red Bull, McLarenand Mercedes-garantat o cotă mai mare din cauza statutului lor de "privilegiate", lasă mai puţin să fie împărțit între cei care au mai mare nevoie de bani.
Ecclestone însuşi este fiind stors cu FIA care doresc, de asemenea, o parte mai mare din prada, si s-a propus că echipele fi obligaţi să plătească pentru succesul lor prin intrări de viitor, cu preţul per punct marcat în creştere brusc peste taxele de intrare anterioară. McLaren şi Mercedes par să s-au răzvrătit împotriva această sugestie, relatărilor retineri porţiunea de intrarea lor, care se referă la puncte.