Tennis ace Maria Sharapova is diversifying her empire by launching her own brand of sweets.

    Sharapova este foarte dulce


    Ace de tenis Maria Sharapova este diversificarea ei Imperiului prin lansarea propriul brand de dulciuri.

    Sugarpova, tenis ace propria creaţie, se va lansa în Marea Britanie, Japonia, Canada, Rusia, India şi China în acest an. Ea a apparentlly deja făcut bine în SUA, un sfert de milion pungi de vânzare în trei luni.

    Rusă, care pretinde a avea un dinte dulce, a investit jumătate un milion de dolari marca. Fiecare sac vinde la aproximativ £3.70 o pungă, un preţ de abrupt în comparaţie cu un sac de Haribo care este mai puţin de jumătate că.

    Nu este prima dată când ea a aventurat în design, anterior au echipă cu Nike şi factorii de decizie ceas Tag Heuer. Dar acest proiect solo a fost mai mult de o provocare pentru lumea nr 2.

    Brandul oferă 12 soiuri, precum Sporty, care sunt în formă de mingi de tenis, şi şic, care dispune de genţi de mână mini umflat şi tocuri. Există, de asemenea, plin de noroi, în formă de broaşte ţestoase şi calmar, şi Sassy acru.

    Sugarpova consultant Jeff Rubin a spus că Sharapova a fost foarte angajat de afaceri, şi că doar a zi după ce a câştigat Openul francez ea a fost la fabrica de testele de gust a produsului.

    25 De ani nu a exclus Extinderea brandului în alte zone, odată ce se încheie cariera de tenis, cum ar fi moda şi produse cosmetice.