HRT driver Pedro de la Rosa is “not confident” that his team will make the 107 per cent qualifying margin at the United States Grand Prix.
  • Hanorac Hugo X rosu Bull Dicheck open gri
    Hanorac Hugo X rosu Bull Dicheck open gri
    765.00
    951.00Marimi: S, M, 2XL
  • Sepci adidas Mercedes AMG Petronas Formula One Team Driver verde negru
    Sepci adidas Mercedes AMG Petronas Formula One Team Driver verde negru
    333.00
    239.00Marimi: Barbati
  • Castore Sv Fstvl T 2 pentru barbati bleumarin
    Castore Sv Fstvl T 2 pentru barbati bleumarin
    98.00
    120.00Marimi: XS

Terapia de substitutie hormonala nu ncredere nainte de calificare


Terapia de substitutie Hormonala driver Pedro de la Rosa este "nu încredere" că echipa sa va face 107 la suta marja de la Statele Unite Grand Prix de calificare.

De la Rosa şi echipa-mate Narain Karthikeyan, precum şi test şofer Ma Qing Hua au fost blitzed de Sebastian Vettel în timpul ambele sesiuni de practică la noua piesa în Austin, vineri, cu spaniolul pe cel mai bun timp înregistrarea întreg şapte secunde mai lent decât Vettel pe.

Terapia de substitutie Hormonala au calificat pentru fiecare cursa din deschizator de sezon în Australia, dar vor avea nevoie pentru a îmbunătăţi drastic dacă doresc să ia parte în acest weekend ne GP.

"Eu nu sunt sigur," a declarat de la Rosa Autosport. "Este marginală.

"Aceasta va depinde dacă vom gestiona pentru a intra în fereastra de pneu-temperatura, care cu siguranta nu eram vineri. Aceasta este problema noastră cea mai mare.

"Noi suntem mai lent decât la celelalte piese, în principal pentru că nu ne sunt de lucru a pneurilor la toate, nu prim nici opţiunea. Ele sunt la fel ca noi după un tur de zece rula.

"Evolutia piesa a fost atât de scăzută, deoarece nu există nici o uzura pneurilor, prin urmare, asfalt nu ridica de cauciuc.

"Că mă face să cred că sâmbătă va fi dificil pentru noi. Dacă evoluţia pista se dovedeste a fi similar cu vineri, apoi vom avea probleme şi o să fie o qually greu pentru noi."

41 De ani finalizat doar 29 ture pe vineri şi au fost sugestiile că ea a fost legat de unele probleme financiare, dar De la Rosa a fost rapid să respingă cererile.

"Am avut problema anvelopei şi am crezut că a fost destul de inutil la spre a alerga primul lucru în sesiunile de când piesa a fost alunecos," a spus el.

"Dacă am fi avut pneuri care pornit iniţial, atunci noi ar trebui să au alerga mai mult."

fotbalmagazin.ro hastings_SDN