
Glock f1 finan are foame echipele mai mici
Fostul Marussia Formula 1 sofer Timo Glock a susţinut că sportive pe finanţarea model este "foame" echipele mai mici.
Germană de 30 de ani a trebuit să plece F1 pentru DTM touring car series pentru 2013, pentru că Marussia nevoie să-l înlocuiască cu un şofer de plata.
"Am învăţat fel de greu," a spus Glock, "că este extrem de dificil pentru o echipa mica pentru a ieşi din pivniţă. Echipele de top a lua o mulţime de bani de Bernie Ecclestone, mici echipe de foame un pic. "Găsirea de parteneri pentru a îmbunătăţi buget este tot mai dificil, el este citat de viteză pe săptămână.
Echipele mai mici se pare că devin din ce în ce mai bazează pe "plătească drivere' pentru a stimula coffers lor, şi este de aşteptat că – ca Glock-următoarea victimă de această tendinţă va fi Caterham pe Heikki Kovalainen.
"Au fost întotdeauna plata drivere," a recunoscut Glock. "Nu voi spune că nu au nici un talent. Pastorul Maldonado şi Sergio Perez s-au dovedit că puteţi avea parteneri bun în spatele vă şi unitate rapid, precum şi. Este perfect legitimă.
"Dar este prea rău că Formula 1 se dezvolta tot mai mult în această direcţie."
El a spus în special Marussia a fost prins de wranglings politice de câţiva ani în urmă, când mici echipe interes a fost sparked de fostul FIA preşedintelui Max Mosley planuri pentru un capac de buget.
"Abordare de a construi o masina doar cu CFD-uri ar putea au lucrat în cazul în care bugetul PAC a venit în,", a spus Glock. "Dar nu a făcut. Am apoi determinată la începutul anului că nu se poate face doar cu CFD-uri, trebuie, de asemenea, tunelul de vânt şi de atunci colaborarea cu McLaren a venit prea târziu.
"Anul trecut, am arătat că putem face un pas înainte, şi a găsit mai mult de 1,5 secunde (pe tur). Dar pentru a face Pasul mare, ai nevoie de dublu buget."
Der Spiegel a raportat săptămâna trecută că Marussia a reuşit doar să evacueze Glock carlinga pentru 2013 după plătindu-i lui retinere.
El a răspuns: "apoi ei ştiu destul de mult, sau mai mult decât mine. Contractuale lucrurile nu pot spune mai mult. Acesta este al meu şi Marussia pe de afaceri numai."
În ceea ce priveşte dacă el a închis capitolul pe F1, relatărilor au semnat un contract pe trei ani cu BMW, Glock a insistat: "să aşteptăm.
"În acest moment eu sunt concentrându-se pe ceea ce se află în faţa. Ce se întâmplă în următorii câţiva ani, ne aşteptăm şi să vedem."