The top F1 teams have predicted that the backmarkers will limit race speed as they registered lap-times between four and six seconds slower than the frontrunners.
  • Hanorac Hugo X rosu Bull Dicheck open gri
    Hanorac Hugo X rosu Bull Dicheck open gri
    765.00
    951.00Marimi: S, M, L, XL, 2XL
  • Sepci adidas Mercedes AMG Petronas Formula One Team Driver verde negru
    Sepci adidas Mercedes AMG Petronas Formula One Team Driver verde negru
    392.00
    239.00Marimi: Barbati
  • Castore Sv Fstvl T 2 pentru barbati bleumarin
    Castore Sv Fstvl T 2 pentru barbati bleumarin
    98.00
    120.00Marimi: XS, S

Echipele interesate de trafic backmarker


Echipe F1 de top au prezis că backmarkers va limita viteza de rasă, aşa cum ei înregistrat timpi între patru şi şase secunde mai lent decât frontrunners.

Mai multe ori în timpul practicii, masini mai rapid a devenit prins în spatele mai lent de trafic între se transformă trei şi nouă, cu Sergio Perez coliziunea cu Charles Pic la rândul său, şapte sambata dimineata.

Pedro de la Rosa, a cărei HRT a fost aproape de 5,5 secunde off Sebastian Vettel Polul poziţia timp in calificari, crede că diferența de viteză va fi dificil de a gestiona în secţiunea respectivă.

"Primul sector este teribil pentru trecerea la o parte", a declarat de la Rosa Autosport.

"Nu există doar o singură linie şi momentul în care sunteţi deconectat, nu există nici o prindere.

"Au fost de multe ori acest week-end atunci când l-am vazut pe cineva care vine în oglindă şi aş mai degrabă nu muta şi în schimb doar înapoi acceleratia un pic şi sper că vor găsi un decalaj pentru că dacă am muta la o parte, am ar putea ajunge să-l de colectare.

"Acesta va fi dificil. Ai judeca viteza de altă maşină şi înapoi pentru a ajunge în locuri unde puteţi trece la o parte şi -i lasa sa trecut corect."

fotbalmagazin.ro hastings_SDN