
- Set Detroit Blu Bianco Max Sport pentru baschet87.00122.00Marimi: 7-8 ANI,9-10 ANI,11-12 ANI,13 ANI,S,M,L,XL
- Set Detroit Verde Bianco Max Sport pentru baschet87.00122.00Marimi: 7-8 ANI,9-10 ANI,11-12 ANI,L,XL,2XL
- Jacheta Castelli Squadra StretchPerformance pentru femei deschis negru574.00479.00Marimi: S, M, L
Urma i modelul de west brom ndeamn top fotbal guru
Un consultant de fotbal lider este de avertizare cluburi de Premier League mici şi mijlocii sunt încă prea dependente de bani le primesc de la venituri de radiodifuziune – şi nu fac suficient pentru a dezvolta surse alternative de venituri.
Mark Ashton, care sfatuieste cluburi din Anglia şi Campionatul pe o gamă largă de aspecte comerciale, a spus cele mai mici cluburi să dezvolte noi modalităţi de a ridica numerar, astfel încât acestea pot fi financiar sigur pe termen lung.
În iunie, Premier League a anunţat l-a asigurat o afacere record în valoare de mai mult de 3 miliarde £ la posturile de televiziune locale şi internaţionale.
Dar Ashton este îngrijorat că cluburi continuă să se bazeze prea mult pe 50 milioane lire sterline pompat în cuferele lor în fiecare an prin oferte TV cu place de BSkyB, ESPN, BT şi BBC- şi nu fac suficient să exploateze oportunităţile care există cu sponsori şi fani.
"Jocul este încă mult prea bazează pe TV de numerar pentru a propunerii până soldurile bancare,", a declarat Ashton. "Dacă a apărut o criză, numai primele cluburi, îi place de Manchester United, Chelsea, Manchester City și Arsenal, ar fi protejată de efectele foarte dureroase.
"Preşedinţilor de club sunt încă prea miopi în abordarea lor. Uşor de bani, care este disponibil prin intermediul Premier League TV afacere înseamnă unele dintre ele nu au construit un fel de infrastructurilor comerciale, care sunt necesare pentru afacerile lor de afaceri să fie considerate ca sigure.
"În opinia mea acest lucru este o mare greşeală. Mai degrabă decât de odihnă pe lauri, cluburi mici ar trebui să fie punerea toate eforturile lor în crearea comerciale şi cu amănuntul medii că recursul la sponsori şi fanilor."
Ashton puncte pentru succesul de la West Bromwich Albion ca un potenţial cale de urmat.
"Preşedintele Jeremy Peace are o perspectivă pe termen lung pe în cazul în care West Brom ar trebui să fie,", a declarat Ashton. "Aceasta este ceea ce unii dintre noi numim" yo-yo principiul.
"Fani ar place această abordare, dar a dovedit utilitatea la Hawthorns. În esenţă, aceasta înseamnă vă aşteptaţi să fie retrogradat 12 luni dupa ce-am fost promovat – şi vă taie pânză dumneavoastră financiare în consecinţă. Singura dată când vă puteţi gândi la agăţat în jurul Premier League este dacă sunteţi destul de norocos pentru a fi promovat de trei ori într-o perioadă relativ scurtă de timp.
"Aceasta este ceea ce sa întâmplat la West Brom, şi a treia oară au primit la Premier League au fost gata să staţi.
"Peste ani, ei au cheltuit bani în curs de dezvoltare alte aspecte ale clubului, care au fost necesare pentru supravieţuire şi, în timp, au investit de asemenea în o echipa joc capabil de a concura la cel mai înalt nivel.
"Dar a fost un proces lung, şi trebuie să aveţi o piele groasă pentru a rezista la backlash de la fani, care nu place să văd echipa lor fiind retrogradat."