
- Set Detroit Blu Bianco Max Sport pentru baschet87.00122.00Marimi: 7-8 ANI,9-10 ANI,11-12 ANI,13 ANI,S,M,L,XL
- Set Detroit Verde Bianco Max Sport pentru baschet87.00122.00Marimi: 7-8 ANI,9-10 ANI,11-12 ANI,L,XL,2XL
- Jacheta Castelli Squadra StretchPerformance pentru femei deschis negru574.00479.00Marimi: S, M, L
Man utd la margine de t iere marketing
Eliberarea de al treilea trimestru venituri cifrele la Manchester United dezvăluie o nouă dezvoltare interesante în mod Premier League club abordarea lor de sponsorizare se ocupă.
Marea a anunţat o creştere 51% a veniturilor la sponsori în comparaţie cu acelaşi trimestru anul trecut şi semnat recent se ocupă cu Banca daneză Ekspres, Banca Vietnameză BVD şi companie japoneză de jocuri sociale Gloop.
Nou-încoronat campioni Premier League, de asemenea, au semnat un acord cu Rusia avion Aeroflot.
Aceste oferte, care nu reprezintă un imens excepţionale financiare pentru Marea, dezvăluie o evoluţie în strategia de marketing de cluburi de fotbal, şi un fel de oferte sunt capabili de a atrage.
Referindu-se exclusiv pentru FotbalMagazin ştiri, Andrew Moss, senior associate la avocatură, Dentons, a declarat: "Marea pe focus a fost, în ultimele 18-24 luni, pentru a se consolida poziţia lor şi de a accelera creşterea în pieţele emergente."
El a continuat: "aceste oferte sunt mult mai multe despre brand de conştientizare şi decât pur câştig financiar."
"Este o modalitate foarte bună de a obţine numele lor acolo la un public nou, care poate nu au fost atins deja."
Oferte reprezintă o situaţie win-win pentru Marea, deoarece clubului ajunge pentru a creşte vizibilitatea lor de brand şi sunt ele însele plătit pentru privilegiul.
Şi, în funcţie de muşchi, este o tendinţă care este setat pentru a continua, deoarece cluburi de fotbal sunt o perspectivă atractivă pentru investitori.
El a adăugat: "Cei care sunt parteneriatul cu Manchester United sunt capabil de a creşte notorietatea lor în pieţele lor de afaceri poate fi încercarea de a intra."