The government-backed company that delivered the London Olympics has made a £33 million loss – and fallen short in its bid to generate £2.4bn of sponsorship income.
  • Set Detroit Blu Bianco Max Sport pentru baschet
    Set Detroit Blu Bianco Max Sport pentru baschet
    87.00
    122.00Marimi: 7-8 ANI,9-10 ANI,11-12 ANI,13 ANI,S,M,L,XL
  • Set Detroit Verde Bianco Max Sport pentru baschet
    Set Detroit Verde Bianco Max Sport pentru baschet
    87.00
    122.00Marimi: 7-8 ANI,9-10 ANI,11-12 ANI,L,XL,2XL
  • Jacheta Castelli Squadra StretchPerformance pentru femei deschis negru
    Jacheta Castelli Squadra StretchPerformance pentru femei deschis negru
    574.00
    479.00Marimi: S, M, L

Locog 33 milioane de lire sterline n ro u ca ea rateaz inta de numerar


Compania susţinută de guvernul care a livrat Jocurile Olimpice de la Londra a înregistrat o pierdere de 33 de milioane de lire sterline- şi căzut scurt, în oferta sa pentru a genera 2 £.4bn de sponsorizare venit.

Comitetul de organizare a Londra Jocurile Olimpice și Paralimpice jocuri (LOCOG) face sa admiterea jenant în raportul său anual, care acoperă perioada de 18 luni care se încheie 30 septembrie 2012.

Publicat la începutul acestui an, dar fără fanfară care a însoţit eveniment sportiv din ultimele 12 luni, LOCOG admite că a căzut scurt de 24 milioane de lire sterline de lovirea obiectivelor sale de sponsorizare pentru un eveniment care a fost salutat ca Jocurile Olimpice "mai mare" din toate timpurile.

LOCOG, care este setat pentru a fi dizolvat oficial mai târziu în acest an, adunat, de asemenea, pierderi de 33 milioane de lire sterline în timpul perioadei, care a luat poziţia datoria totală a £53m, deoarece compania s-a format.

"Cea mai mare parte de viaţă venituri şi cheltuieli a fost capturat în această perioadă de referinţă contabilitate 18 luni," dezvăluie conturile. "La sfârşitul perioadei, 99 la sută din ţintă venituri de peste 2,4 miliarde £ a fost asigurat."

În ciuda acest regres, LOCOG este dornic să sublinieze că rezultatele sunt în conformitate cu aşteptările.

"Ca la 30 septembrie 2012, compania a depăşit său ţintă de sponsorizare interne, au semnat oferte de sponsorizare interne totalizând 739 milioane de lire sterline în valoare," a afirmat acesta.

"Acest lucru nu este un mod special reprezentativă pentru a măsura performanţa ca compania clienţi rezultatele sale în creşterea veniturilor şi cheltuielilor de control peste durata de viaţă a proiectului nu pentru o anumită perioadă.

Situația financiară cumulat pentru compania de la sfârşitul perioadei actuale este o pierdere de 53 milioane de lire sterline."