Manchester United announced on Wednesday that they have signed a new corporate partnership with Vietnamese Bank BIDV adding to the numerous new commercial deals that the club has signed with lesser-known brands in recent months.
  • Set Detroit Blu Bianco Max Sport pentru baschet
    Set Detroit Blu Bianco Max Sport pentru baschet
    87.00
    122.00Marimi: 7-8 ANI,9-10 ANI,11-12 ANI,13 ANI,S,M,L,XL
  • Set Detroit Verde Bianco Max Sport pentru baschet
    Set Detroit Verde Bianco Max Sport pentru baschet
    87.00
    122.00Marimi: 7-8 ANI,9-10 ANI,11-12 ANI,L,XL,2XL
  • Jacheta Castelli Squadra StretchPerformance pentru femei deschis negru
    Jacheta Castelli Squadra StretchPerformance pentru femei deschis negru
    574.00
    479.00Marimi: S, M, L

Glazers hoovering sus numerar comerciale


Manchester United a anunţat miercuri că au semnat un nou parteneriat corporative cu BIDV de Banca Vietnameză adăugarea de numeroase noi oferte comerciale care clubul a semnat cu mai puţin cunoscute branduri în ultimele luni.

Clubul în prezent are un contract de sponsorizare masiv cu kit de producator Nike (în valoare de peste 300 milioane lire sterline), semnat un nou £350m cu SUA producatorul auto Chevrolet care va avea numele lor pe tricouri de echipa din 2014 şi firma de management de risc AON recent cumparat drepturile de denumire a Marea pe cosmin terenul de antrenament pentru £20 m pe an.

Dar Marea au fost, de asemenea, asigurarea acorduri cu companii mai mici [la cele de mai sus] în Extremul Orient, precum BIDV în Vietnam, fabricantul anvelopei PT Multistrada în Indonezia şi japoneză vopsea compania Kansai.

FotbalMagazin News a vorbit cu experţi pentru a afla clubului rostul asocierea cu aceste companii neaşteptată ca parteneri de sponsorizare.

Lider sportive avocat Stephen Ridgway a spus: "clubului accentul principal a fost de a maximiza profitul se poate obţine la nivel global şi acum încearcă să facă acest lucru, corect ar spun din punct de vedere comercial, în întreaga lume şi în special Asia, în cazul în care mulţi oameni urmeze Premier League şi să identifice ca Manchester United fani.

"Clubul se gândesc că cea mai bună modalitate de a maximiza veniturile lor totală este de a"felie şi zarurile"abordare comercială şi pentru a avea parteneri individuale locale, regionale pentru întreaga varietate de produse, dintre care unele sunt uşor de bizare (Marea au o afacere cu Mister cartofi – club"partener oficial gustare").

"Nu există un apetit în aceste pieţe locale pentru o asociere de drepturi limitate cu Marea.

"Valorile de aceste oferte sunt mai mici, dar Unite încearcă să hoover sus fiecare bit de bani pe care le pot obţine în fiecare dintre aceste pieţe."

Alex Haffner, un asociat senior la SNR Denton, a repetat sentiment Ridgway pe că aceste oferte sunt destinate în primul rând creşterea veniturilor prin recursul de brand Unite.

"Aceste acorduri sunt în loc de a pârghie Manchester United de brand, care Glazers au făcut atât de succes.

"Ei au fost foarte inteligent în modul ei de structură aceste oferte astfel încât acestea nu au impact asupra altora. Acestea sunt crearea titluri noi fiecare afacere astfel încât acesta nu limitează posibilităţile lor în altă parte."

Haffner, de asemenea, a spus FotbalMagazinNews că cu normele financiare de Fair-Play fiind introdus în ambele Premier League și Uefa în sezoanele următoare, este important că Marea găsi alte modalităţi de a face venituri în afara lor fonduri de radiodifuziune a eluda posibile sancţiuni.

Dar, în caz de Marea pe ei au, de asemenea, să ia în considerare interesul trebuie să serviciul datoriei că ei s-au potcovit cu atunci când familia Glazer a preluat controlul a clubului în 2005.

Totuşi, Marea sunt streets ahead of lor rival mai apropiat Liverpool în termeni de marca lor din întreaga lume şi în special în Asia, în cazul în care interesul pentru joc engleză este în plină expansiune.

Chiar şi Real Madrid, care au fost anunţate săptămâna trecută ca club cele mai bogate din lume de revista Forbes, nu poate ţine pasul cu Red Devils în promovarea lor de brand în acest mod.

Ridgway, însă, a avertizat că există o serie de riscuri potenţiale pentru Marea pe această abordare a lor parteneriate comerciale.

El a spus: "pericolul este că acestea sunt saturarea recursul lor şi devalorizarea monedei lor de brand de a avea prea multe parteneriate cu ceea ce ar putea fi numit acorduri cu companii de banal.

"Deci în crearea de parteneriate atât de multe sub-nivel există un risc că companiile de brand sunt plătiţi pentru devine devalorizat şi suprasolicitat în termen lung."

fotbalmagazin.ro RobbiePringle



Va recomandam Recomanda unui prieten Pareri (0)